شرايط و قوانین خريد محصول

* قوانین خرید در این وب‌سایت به شرح زیر می‌باشد ( شما با قبول این شرایط پذیرفته‌اید که از این فروشگاه آنلاین خرید کنید. )

* تمامی محصولات ثبت شده در این فروشگاه از نظر صحت و درستی فایل بررسی شده‌اند .

* محصولات قابل فروش شامل : نسخه چاپی و یا فایل دانلودی است .

* لینک فایل قابل دانلود تا یک یا دو روز در حساب کاربری خریدار فعال می باشد . پس از مهلت فوق امکان دانلود وجود ندارد، مگر در شرایط خاص یا قطعی اینترنت که با تماس شما مجددا لینک فعال یا در صورت لزوم فایل به روش دیگری ارسال می‌شود .

* محصولات قابل چاپ که به روش پست ارسال می‌شوند مطابق نمونه تصویر واقعی محصول می‌باشد . و شرح کافی در مورد اندازه و کیفیت آن ارایه شده است .

* هرگونه در خواست سفارشی سازی نقشه و یا ایجاد یک محصول جدید به صورت اختصاصی مستلزم برآورد هزینه مجدد است . پس از اعلام قیمت به متقاضی و موافقت وی یک محصول مجازی به صورت پیش‌فروش ایجاد می‌گردد و تنها پس از پرداخت امکان انجام پروژه وجود دارد .

* نقشه‌ها بر اساس مقیاس، ترسیم و ایجاد می‌شوند و تغییر شکل یا اندازه آنها بر اساس طول و عرض دلخواه بدون در نظر گرفتن مقیاس نقشه باعث اعوجاج و کشیدگی غیر عادی نقشه می‌شود . بنابر این مسوولیت چنین درخواست‌هایی بر عهده خریدار هست و در چنین مواردی مقیاس نقشه و اطلاعات مربوط به آن به دلیل مغایرت با محتوای نقشه حذف خواهند شد !

* خرید و پرداخت وجه تنها از طریق درگاه اینترنتی همین سایت امکان‌پذیر است . این درگاه در سامانه مالیاتی ثبت شده است .

* ارسال فاکتور به صورت الکترونیک به صورت خودکار پس از خرید و پرداخت مشتری به نشانی پست الکترونیک ثبت شده و در حساب کاربری خریدار نیز موجود می‌باشد .

* برای سازمانهای دولتی فاکتور مهر شده ضمیمه فایل ارسالی خواهد شد ( محصولات فیزیکی ) .

* در صورت نیاز به ارایه مدارک خرید به مجموعه خود می‌توانید یک اسکرین‌شات هم از حساب کاربری‌تان تهیه کنید .

* ورود به حساب کاربری فقط با شماره تلفن همراه امکان‌پذیر است . خریدار در صورت ثبت اطلاعات خود می‌تواند مجددا با همان شماره به حساب کاربری خود وارد شود . به دليل سهولت در ثبت نام و ورود کاربران و تعيين هويت کاربر نام کاربری با شماره تلفن همراه ايجاد ميشود و کاربران هميشه با شماره موبايل خود وارد ميشوند .

* داده‌های شخصی خریداران این سایت مانند نشانی و نام و تلفن همراه تحت هیچ شرایطی در اختیار دیگران قرار نخواهد گرفت .

* خریداران محصول فیزیکی موظفند اطلاعات کاربری خود را به درستی و مطابق آدرس پستی ثبت کنند .

* ارسال محصول فیزیکی فقط از طريق پست پيشتاز یا تیپاکس انجام می شود . در شرایط خاص با هماهنگی خریدار روش های دیگر در نظر گرفته می‌شود .

* اگر به هردليلي محصول خريداري شده با اطلاعات مندرج در سايت مطابقت ندارد خريدار ميتواند از اين طريق فرم مغايرت محصول مديريت سايت را آگاه کند.
* هرگونه ادعای مالکیت حقوقی و معنوي که برروی محصولی در این وبسایت مطرح شود ، توسط مدیریت سایت بررسی و در صورت صحت ادعا از روی سایت حذف میشود .

* پشتیبانی پیش از خرید و پس از خرید از طریق تلفن همراه مندرج در سایت می باشد  .

* بازدیدکنندگان سایت از طریق فرم تماس با ما می توانند پیشنهادات و درخواستهای خود را مطرح کنند .

محتوای کتاب‌های این وب‌سایت

* کتاب‌هایی که برای دانلود خریداران در این وب‌سایت قرار داده شده است معمولا بر اساس عنوان انتخاب شده‌اند و محتوای آنها بررسی نمی‌گردد .

* اگر ممنوعیتی در ارایه کتابی وجود دارد و کاربران از آن مطلع هستند با ما درمیان گذارند .

* محتوای کتاب‌ها به صورت موردی بررسی می‌شوند اما این وب‌سایت بر اساس کاربرد کتاب مورد نظر در جامعه علمی یا فرهنگی اقدام به بارگذاری آنها نموده است و هر گونه محتوای متنی و تصویری این کتاب‌ها به معنی تایید این وب‌سایت نمی‌باشد .

 

نقشه های قابل فروش

* در محتوای نقشه های جغرافیایی مانند اطلس ها و نقشه کشورها تغییراتی ایجاد نمی شود و به همان شکل موجود ارایه می شود . تنها ویرایش رنگ ها و اندازه ها ممکن است انجام شود .

* اسامی و عبارات روی نقشه ها به منزله تایید این وب سایت نیست و تنها به عنوان یک مدرک برای محققان و پژوهشگران در سایت قرار داده شده است .

* نقشه های داخلی مربوط به ایران و استانها یا شهرستانها اغلب مطابق تقسیمات سیاسی کشور و مصوبات هیات وزیران ترسیم شده یا تهیه شده اند .

* نقشه های وب مانند osm ، google ، Yahoo و غیره به همان شکلی که در آخرین به روزرسانی بوده اند تهیه شده اند و به دلیل اینکه ویرایش و افزودن داده ها یا حذف آنها توسط کاربران مختلف انجام می شود ، این وب سایت مسوولیتی در قبال محتوای آنها ندارد و تهیه اینگونه نقشه ها اختیاری است .

تضمین وجه پرداختی خریدار

* تمام وجوه واریزی به منظور خرید هرگونه محصول از طریق درگاه بانکی معتبر و مطمئن انجام میشود. ما اطمینان حاصل می‌کنیم که شما محصول خریداری شده را دریافت کرده باشید و در صورت هر گونه مشکلی می‌توانید با ما تماس گرفته تا نسبت به رفع آن اقدام کنیم.

رفع اختلاف خریدار با فروشنده

هرگاه اختلاف یا سوء تفاهمی بین خریدار و فروشنده ایجاد شود ، ما سعی می‌کنیم ابتدا بین طرفین معامله این اختلاف رفع و فروشنده و خریدار هر دو به مقصود خود نایل شوند. در غیر این‌صورت اثبات حقانیت بر اساس مکالمات و گفتگوهای درون سایت و راستی‌آزمایی موضوع پیش آمده به نفع تنها یکی از طرفین معامله خواهد بود، ( طرفین این اختیار را دارند تا در صورت نپذیرفتن حکمیت ما مراتب را به مراجع قضایی ارجاع دهند ). که در این صورت تمامی گفتگوهای ذخیره شده در این وب‌سایت به منظور ادعای طرفین در صورت درخواست مراجع قضایی دراختیار محاکم حقوقی قرار می‌گیرد.

حریم خصوصی کاربران

تمامی داده‌ها و اطلاعات شخصی شما در این وب‌سایت محفوظ و از دسترس افراد دیگر به دور خواهد بود و در محل و موقعیت دیگری بازنشر نشده و به منظور پیگیری‌ها و رهگیری مبادلات شما در همین وب‌سایت مورد استفاده قرار می‌گیرند .

ما تمام تلاش خود را برای حفظ اطلاعات کاربران به کار خواهیم برد ، اما واضح است که در دنیای وب هک اطلاعات وب‌سایت‌‌ها و سامانه‌‌های اینترنتی به وفور وجود دارد و ممکن است تلاش ما ناکافی باشد. به همین منظور شما نیز از در اختیار گذاردن داده های کاربری خود به سایرین خودداری کنید.

error: محتوی حفاظت شده !!